19 ianuarie 2021
Program special în weekend-ul alegerilor parlamentare la Primăria Cluj pentru eliberarea buletinelor

Program special în weekend-ul alegerilor parlamentare la Primăria Cluj pentru eliberarea buletinelor

Primăria Cluj-Napoca anunță program special, în weekend-ul alegerilor parlamentare, de vineri până duminică, la eliberarea actelor de identitate.

Astfel, municipalitatea clujeană prin Direcţia de evidenţă a persoanelor invită cetăţenii care nu acte de identitate și care doresc să-și exercite dreptul de vot, să se prezinte pe strada Moţilor nr.5, la sediul direcţiei, pentru eliberarea unora noi.

Actele necesare pot fi accesate pe site- ul Primăriei, secţiunea Administrație/Evidenţa persoanelor: https://primariaclujnapoca.ro/evidenta-persoanelor/acte-de-identitate/.

În perioada 4 – 6 decembrie 2020, programul de activitate al Serviciului Evidența persoanelor este următorul:

  • vineri, 4 decembrie – 08.30-14.30– primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate și eliberări acte de identitate;
  • sâmbătă, 5 decembrie – 08.00-16.00– primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate și eliberări acte de identitate;
  • duminică, 6 decembrie – 07.00-19.30 primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate și 7.00-21.00 eliberări acte de identitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *