Libertatea: PSD şi PNL au cheltuit mai mult decât Coca-Cola şi Dacia Renault pe publicitate la televiziuni

Politica nationala

PSD a cheltuit peste 6 milioane de euro, iar PNL – aproape 4 milioane în primele 11 luni din 2021 pe publicitate la televiziuni, mai mult decât cheltuiesc unele dintre marile companii care operează în România.

Liderii economiei de piaţă sunt întrecuţi la cheltuieli de publicitate de primele două partide din România. Potrivit Libertatea, în România, mai puţin de 10 firme, aflate printre campionii economiei noastre de piaţă, îşi permit un buget anual care depăşeşte 5 milioane de euro pentru promovare pe TV. Iată însă că PSD îşi permite ceea ce marile companii nu pot, iar PNL vine şi el tare din urmă.

Volumul marketingului politic a ieşit la iveală prin insistenţa jurnalistului Cristian Andrei, de la Europa Liberă. În ianuarie-noiembrie 2021, PSD a cheltuit cu presa 32,4 milioane de lei (peste 6 milioane de euro), iar PNL – 18,9 milioane de lei (aproape 4 milioane de euro). E vorba de toate cheltuielile de publicitate politică, grosul mergând pe televiziuni. Liberalii au oferit şi defalcarea cheltuielilor pe canale, în timp ce PSD nu a răspuns întrebărilor Europei Libere.

Referitor la liberali, reamintim că de când Florin Cîţu a venit la cârma partidului, s-au încheiat contracte generoase cu Antenele lui Voiculescu şi cu DCnews-ul gestionat de Bogdan Chireac.

Articolul integral poate fi citit aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *