Primăria Cluj-Napoca – locul 1 într-o competiție dedicată administrației publice din România

POLITIC/ADMINISTRAȚIE

Primăria Cluj-Napoca a câștigat premiul I în cadrul Competiţiei celor mai bune practici din administrația publică din România, ediția a XIII-a, derulată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici.

Buna practică „Tehnologia în administrația publică: digitalizarea serviciilor publice” a fost înscrisă în Competiţie în Pilonul dedicat digitalizării administrației publice.

Digitalizarea serviciilor publice devine o prioritate, atât din perspectiva recuperării decalajelor față de celelalte state UE, cât și în scopul eliminării blocajelor pe care birocrația le ridică în fața mediului de afaceri și a cetățeanului.

Primăria Municipiului Cluj-Napoca a dezvoltat și a implementat soluții informatice, precum:

– E-cont — Dosarul digital al cetățeanului, care permite comunicarea și vizualizarea, în format digital, a actelor administrative fiscale, de executare sau alte acte emise de organul fiscal local;

– Antonia — primul „funcționar public virtual”, care oferă posibilitatea înregistrării cererilor adresate Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, de la distanță, fără deplasare fizică;

– Aplicații mobile;

– Tichetul albastru, care reprezintă noul serviciu de comunicare al Primăriei cu cetățeanul;

– Sistemul informațional geografic integrat la nivelul municipiului (GIS) – o platformă intuitivă, care oferă cetățenilor o vizualizare facilă a zonelor de interes.

Despre toate acestea puteți citi în Ghidul celor mai bune practici, realizat de ANFP https://tinyurl.com/3nsvmaaa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.