Prefectul Tasnádi a explicat de ce nu răspunde nimeni la DSP Cluj

POLITIC/ADMINISTRAȚIE

Prefectul județului Cluj, Szilárd Tasnádi, a fost invitatul zilei de marți, 1 februarie, la Clujul Politic LIVE!. Acesta a explicat situația de la DSP Cluj și nemulțumirile clujenilor cărora nu li se răspunde la telefon în callcenter-ul Direcției de Sănătate Publică.

„Într-adevăr, nu cred că nu se răspunde, mai degrabă sună ocupat. Eu am fost în callcenter și știu ce înseamnă să sune telefoanele non-stop. Sunt peste 10.000 de persoane în așteptare care își așteaptă deciziile. Numărul celor pozitivi și să nu mai vorbim de contacții direcți ai acestora depășește cu mult personalul cu care este înzestrată Direcția de Sănătate Publică, pentru că 85% sunt voluntari, militari, medici rezidenți sau studenți la UMF și cei care vin zilnic sau nu, nu au un raport de muncă, astăzi poate vin să stea 3-4 ore, dar mâine poate nu au chef. Nu au o continuitate nici din prisma personalului, ci se luptă cu ce au.

Toate persoanele vor primi acele decizii și mailuri, chiar aseară am vorbit cu domnul director, în jurul orei 23, și el încă făcea anchete epidemiologice și răspundea la mailuri. A zis la un moment dat că i s-a blocat căsuța de mail, este o realitate că sunt multe persoane care așteaptă, dar și angajatorii trebuie să fie înțelegători în situația de față pentru că și ei au la dispoziție 30 de zile pentru decontarea acelor bani”, a declarat Tasnadi la Clujul Politic LIVE!.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *