Veste bună! Încep lucrările pentru modernizarea Magistralei CFR Cluj Napoca-Oradea cu bani din PNRR

POLITIC/ADMINISTRAȚIE Slider

Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru modernizarea lotului 2 al Magistralei CFR 300 Cluj Napoca-Oradea, lotul 2 Aghireș-Poieni fiind primul mare contract feroviar finanțat din PNRR unde pot începe lucrările de execuție. Contractul pentru modernizarea lotului 2 de pe M 300 a fost semnat cu Asocierea Alstom-Arcada pe 21 decembrie 2022 pentru 1,5 miliarde lei, o durată de proiectare de 6 luni și 36 de luni pentru lucrări care se fac pentru creșterea vitezei la 160 km/h. pentru trenurile de călători respectiv 120 km/h la cele de marfă. Asocierea Alstom – Arcada a câștigat și contractul pentru Lotul 1 Cluj-Napoca – Aghireș (detalii aici). Dintre cele opt mari contracte feroviare pentru modernizare și electrificare cu bani din PNRR, singurul rămas fără constructor este Lotul 1 de M 100 Lugoj-Caransebeș, contestat de Alstom la CNSC.

Autorizația de construire pentru Lotul Aghireș-Poieni este completă, a fost emisă marți, 10 octombrie pentru lucrări de modernizare și electrificare, are o durată de 35 de luni și acoperă lucrări de 1,398 miliarde lei. Lungimea lotului 2 este de 36,5 kilometri, iar pe traseu sunt prevăzute și două tuneluri, a transmis CFR Infrastructură.

Mai multe AICI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *